Midsommar!!! :D

20.06.2014 07:20

Hellooooo!!!!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. De senaste veckorna har varit som en berg- och dalbana :P Men denna vecka har varit bra faktiskt, har svärfar här och jag vet inte varför men det går alltid bra med maten då. Åt Robertos hemma gjorda pizza igår t.ex utan att få ångest :D Det var verkligen skitlänge sedan jag åt hans pizza, den är så sjukt god. Men han är ju italienare också så man kan ju inte vänta sig nåt annat ;) Jag njöt av varje tugga :P

 Idag är det midsommar och jag känner mig glad och har ingen ångest över maten. Jag tänker att idag är en dag med mina nära och kära, en dag som jag alltid tidigare har sett fram emot och jag tänker inte låta den här jävla ätstörningen förstöra det idag. Ångesten kommer förmodlingen imorgon, men då får den göra det för idag ska jag ha roligt :) känner mig stark idag, inget kan stoppa mig. Nu har jag inte tid att skriva mer för jag måste snart ner till morsan och baka midsommartårtan :D Fuck you ED, idag kan du inte stoppa mig, du har ingenting att säga till om :P